Mojacar, apadrinat per Peníscola, serà el poble Ferrero Rocher d’enguany

El municipi, situat a la província d'Almeria, gaudirà aquest any de la impressionant il·luminació nadalenca

Mojácar es proclama guanyador de la novena edició de ‘Junts brillem més’, la icònica campanya de Ferrero Rocher. El municipi, situat a la província d’Almeria, gaudirà aquest any de la impressionant il·luminació nadalenca de Ferrero Rocher gràcies a aquesta iniciativa de gran impacte social, que busca compartir moments plens de llum i alegria amb tots els seus habitants.

Mojácar ha captivat als votants amb l’inconfusible color blau de les seves platges, la seva aroma mediterrània i el caràcter acollidor de les seves gents, que combina a la perfecció amb les seves icòniques cases blanques. Sens dubte, el municipi ha aconseguit reflectir els valors que comparteix amb Ferrero Rocher com la il·lusió i la passió pel Nadal.

Enguany, Mojácar brillarà més que mai gràcies a Ferrero Rocher, amb un impressionant enllumenat que s’il·luminarà el pròxim 18 de desembre. Per a això, s’instal·larà un conjunt de llums LED d’alta eficiència energètica, una opció que implica una reducció del 75% del consum respecte a les bombetes de baix consum. Es calcula que la il·luminació té un consum orientatiu de 5kw/hora, la qual cosa suposa un consum menor que el que generen tres llars amb una estufa elèctrica connectada (calculat sobre una mitjana de 6 hores d’il·luminació diària).

Implicació de tots els pobles
participants i els pobles padrins

En la novena edició de ‘Junts brillem més’ han participat set pobles, que han comptat amb el suport de set pobles padrins. La implicació de tots els participants ha fet que aquesta edició sigui una de les més especials que s’han celebrat fins ara. En total, s’han registrat més de 580.000 votacions, una xifra rècord en relació amb anys anteriors.

A través d’aquest nou format, ideat amb un esperit innovador i solidari, Ferrero Rocher ha fomentat la cooperació i la germanor entre els municipis. D’aquesta manera, els municipis vinculats a aquesta edició han demostrat la capacitat de les comunitats per a organitzar, coordinar i generar accions de gran valor mitjançant la col·laboració i la generositat de tots els agents implicats en les candidatures.

Mobilització històrica
dels pobles finalistes

Per a atreure vots i impulsar la seva candidatura, Aínsa ha llançat la iniciativa ‘Il·lumina Aínsa’ amb un vídeo promocional encapçalat per Paco Aparicio, integrant dels Titellaires de Binèfar. A més, a través de les plataformes digitals, rostres famosos com el de l’actriu Itziar Miranda encoratjaven a les comunitats virtuals a votar l’opció aragonesa.

Després d’erigir-se en un dels municipis finalistes, l’alcaldessa de Mojácar va fer una nova crida per a votar per la localitat costanera en la web de Ferrero Rocher. Al seu torn, durant la primera fase de la campanya, el poble va rebre la visita de representants institucionals de Peníscola, el seu poble padrí, per a visibilitzar els emblemàtics racons del poble d’Almeria, que també ha rebut suport públic per part de personalitats com David Bisbal, Carlos Herrera o Isabel Jiménez.

Santillana del Mar tampoc ha especulat en el propòsit de visibilitzar la seva candidatura. El municipi càntabre ha organitzat la campanya ‘Ferrero Rocher està buscant un tresor a Santillana del Mar’, amb l’objectiu de difondre vídeos promocionals del municipi al costat dels seus veïns, que s’han bolcat amb la iniciativa. Al seu torn, celebritats com David Bustamante, Antonio Resines o Marta Hazas també s’han sumat a la generació de contingut a favor de l’icònic poble muntanyès.

Directe