La destinació turística Maestrat, ànima interior posa en marxa un pla de promoció

La campanya s'emmarca dins del Pla de Dinamització i Governança Turística Maestrat, ànima interior.

La destinació turística Maestrat, ànima interior posa en marxa un pla de promoció

L’Associació Maestrat, ànima interior ha renovat l’acord de col·laboració amb Turisme Comunitat Valenciana i amb el Patronat Provincial de Turisme de Castelló per al desenvolupament del Pla de Dinamització i Governança Turística Maestrat, ànima interior. Aquest conveni té com a objectiu la promoció i dinamització socioeconòmica dels deu municipis que conformen la comarca turística – Càlig, Canet lo Roig, Cervera del Maestre, Rossell, Sant Jordi, Sant Mateu, Sant Rafael del Riu, Tírig, Traiguera i Xert.
Aquests pobles són la marca d’identitat del Maestrat interior i els seus recursos turístics s’emmarquen en tres pilars: Ànima activa, amb activitats a l’aire lliure i la pràctica de cicloturisme a través de les seues rutes Maestrat MTB GranTour i Maestrat Gravel GranTour; Ànima Cultural, que proposa visites guiades i recorreguts històrics pels seus municipis, museus a l’aire lliure, santuaris, ermites, paratges naturals protegits, Centres d’Interpretació i Museus com el de la Valltorta, dedicat a l’art rupestre i Ànima Gastro, que permet gaudir de la gastronomia tradicional, l’oli de les seues oliveres mil·lenàries i les seues activitats d’enoturisme.

Per als municipis d’interior és fonamental donar a conéixer la seua àmplia oferta d’experiències durant tot l’any, que puguen desestacionalitzar l’arribada de turistes, a més de diversificar el perfil de visitant, incrementar-lo i animar-lo a pernoctar en els municipis de la zona.
En paraules de Ruth Sanz, presidenta de l’Associació “Maestrat, ànima interior realitza una aposta per una oferta turística caracteritzada per la seua autenticitat, que s’identifica amb el territori i les seues gents, buscant un benefici mutu entre turistes i població local”.

Una campanya global per a un estil de vida slow i sostenible
A través de successives campanyes de comunicació, promoció i posicionament que inclouen canals tant físics com virtuals, l’Associació Maestrat, ànima interior cerca consolidar el destí, vertebrar el territori i compartir una oferta turística que es caracteritza per la seua varietat, autenticitat i identitat pròpia. El Pla contempla la presència de la destinació turística en mitjans nacionals i regionals, de caràcter generalista i especialitzat; campanyes publicitàries, tant en línia com offline; contractació de publicitat exterior en grans nuclis de població; gestió del gabinet de comunicació i accions de dinamització com un famtrip amb prescriptors i agents turístics. També posa el focus en els mitjans propis de l’Associació, com ara les seues xarxes socials i l’actualització de la seua pàgina web i pantalles digitals.
Maestrat, ànima interior convida a turistes i visitants amb el seu eslògan “És temps de Maestrat”, un temps de qualitat que impacte positivament en l’experiència del turista i que contribuïsca al seu benestar.


Presència de Maestrat, ànima interior en fires turístiques

En la mateixa línia, l’associació Maestrat, ànima interior acudirà a diferents fires, mostres i esdeveniments turístics com a part del seu pla de promoció turística. És el cas de l’esdeveniment de Street Màrqueting que organitza el Patronat Provincial de Turisme de Castelló a València, on la marca turística tindrà presència el cap de setmana del 15 i 16 de setembre. Aquesta acció promocional es situarà en el cèntric carrer Xàtiva, al costat de la plaça de bous i enfront de l’Estació del Nord, on s’instal·larà un estand d’informació turística, molt visual i obert a la ciutadania.

Directe