Peníscola promourà el turisme cinematogràfic amb 100.000 euros

Es farà un conveni entre el Consell i l'Ajuntament

Francesc Colomer, Andrés Martínez i Raquel París, en una imatge d'arxiu

Turisme Comunitat Valenciana destinarà 100.000 euros perquè l’Ajuntament de Peníscola duga a terme les actuacions del pla de promoció del producte cinematogràfic de turisme de Peníscola i de la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, s’impulsarà el projecte ‘Peníscola: El plató natural més gran del món’, una acció que pretén mostrar a les persones turistes els diferents escenaris de rodatge de la ciutat en una ruta senyalitzada que recorre a més del barri antic de la ciutat, també els recursos naturals com les platges o el Parc Natural de la Serra d’Irta.

Aquest projecte pretén posicionar Peníscola com un destí que no ofereix sol turisme de sol i platja. Així, agafant com a base els principals films que formen part de la ruta de Peníscola de cinema i les localitzacions d’aquests, es desenvolupa una temàtica de promoció del destí vinculada a aquests espais oberts, naturals o històric patrimonials.

En concret, mitjançant aquest conveni, l’Ajuntament de Peníscola realitzarà accions per a impulsar experiències de turisme vivencial, una campanya de comarqueting en premsa i mitjans especialitzats, visites guiades a persones amb discapacitat, així com material promocional del destí.

Cal destacar que entre els objectius de Turisme Comunitat Valenciana està la realització d’actuacions encaminades a l’impuls dels diferents productes i destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, entre els quals Peníscola ocupa un lloc destacat com un dels principals destins de Castelló.

A més, Peníscola s’ha convertit en un escenari extraordinari i excepcional de grans pel·lícules del segle XX i en l’actualitat és localització imprescindible de famoses sèries televisives, la qual cosa li atorga una enorme notorietat.

Directe