Peníscola porta a Madrid tota la seva oferta per a captar turisme tot l’any

Busquen ampliar el turisme de sol i platja al cultural o gastronòmic

Peníscola porta a Madrid tota la seva oferta per a captar turisme tot l’any

L’àrea de Turisme de l’Ajuntament de Peníscola ha complert amb la seva intensa agenda en la primera jornada per a professionals en la Fira Internacional de Turisme de Madrid, Fitur. Contactes amb altres administracions però, sobretot, amb agents del sector, partners digitals i operadors, amb l’objectiu de reforçar la promoció del destí com a destí d’escapades també fora de la temporada d’estiu.

“El treball dels últims anys al costat del sector ens ha consolidat com a destí vacacional per al turista que viatja en família i continuem reforçant aquest posicionament” ha explicat la regidora de l’àrea, Raquel París, que ha destacat també “l’esforç que estem realitzant per a crear incentius i crear producte no estacional, posant en valor els atractius del destí al llarg de tot l’any” ha explicat.

En aquest mateix sentit s’ha manifestat l’alcalde de la localitat, en les múltiples atencions a mitjans de comunicació especialitzats desplaçats a la fira, així com en les diverses entrevistes que ha atès de mitjans de la Comunitat de Madrid, un dels principals mercats emissors de turistes al destí castellonenc, “continuem promocionant la nostra oferta de sol i platja sense renunciar a la posada en valor del nostre patrimoni natural i cultural, els nostres escenaris de pel·lícula i la nostra gastronomia també a l’hivern” ha insistit.

La delegació peniscolana en fira ha comptat també amb l’assistència d’empresaris d’allotjament turístic i cadenes hoteleres procedents de la ciutat papal, amb els qui s’han mantingut reunions conjuntes “per a consolidar la nostra aliança en la promoció del destí per a impulsar la seva recuperació en aquest any que arrenquem” ha explicat Martínez, en una primera jornada en fira que ha qualificat de “transcendental per a la projecció de la nostra imatge al món com un sector de confiança i al nostre públic objectiu com un destí segur, experimentat, compromès amb la qualitat, la sostenibilitat i la intel·ligència turística per a garantir una experiència de viatge única” ha recalcat.

Directe