Castelló aterra a Fitur per captar nous turistes en busca de vacances segures i tranquil·les

S'anuncia un nou vol Castelló-Sevilla a partir de juliol

Castelló aterra a Fitur per captar nous turistes en busca de vacances segures i tranquil·les

La província de Castelló ha desembarcat aquest dimecres en l’edició més atípica de Fitur, la Fira Internacional de Turisme de Madrid, per a mostrar tant a professionals del sector com al públic en general les potencialitats turístiques de les vuit comarques castellonenques.

La finalitat és mostrar la província com un turisme tranquil i segur per a aprofitar la reactivació del sector i els desitjos de mobilitat de la població. És per això que des de la Diputació s’ha treballat per a concentrar tota l’oferta en un ampli estand en què destaca la presència d’elements tecnològics per a promocionar la província. Destaca, per exemple, una àmplia pantalla de led amb recursos audiovisuals i panells tàctils “per a presentar de manera ràpida i interactiva el millor que ofereixen els nostres pobles”, ha indicat la diputada de Turisme, Virginia Martí.

La delegació provincial, liderada pel Patronat de Turisme de la Diputació, ha portat enguany a Madrid com un dels majors reclams l’estrena de la nova marca turística de la província, que es presentarà demà dijous en societat de la veu del president de la Diputació, José Martí. El disseny ha estat realitzat pel prestigiós estudi Gimeno Gràfic, “amb el que hem volgut plasmar en imatge el nou rumb turístic de la província”.

Aquest nou rumb del que parla Martí no és altre que presentar “la província en tot el seu conjunt com un destí turístic d’excel·lència, banyat per la mar Mediterrània i protegit per frondosos boscos i altes muntanyes”. Això es podrà veure plasmat en la nova marca visual, que abandonarà la caragola anterior per un altre disseny més modern i actual i representatiu de la diversitat de la província.

La diputada de Turisme ha senyalat “que les expectatives d’aquesta edició de Fitur són bones, perquè les perspectives són que aquest estiu es reactive la mobilitat nacional i internacional i que la gent elegisca destins poc massificats, com és el cas de Castelló”.

L’estand del Patronat de Turisme, que s’engloba dintre de la gran illa turística de la Comunitat Valenciana, inclou també d’espais habilitats per a la realització de reunions. L’objectiu és que representants municipals i també provincials compartisquen paraula amb agents comercials i professionals del sector per a establir sinergies que atraguen nous turistes i riquesa a la província.

Durant les pròximes jornades també s’han programat presentacions d’iniciatives culturals i turístiques de localitats com Benicàssim, Benicarló, Onda, Vila-real i Castelló de la Plana.

José Martí és el president de la Diputació de Castelló

Vols Castelló-Sevilla
a partir de Juliol

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha rebut amb satisfacció l’anunci de l’obertura d’una nova línia comercial entre l’aeroport de Castelló i el de Sevilla. Per a Martí, l’ampliació de l’oferta suposarà un impuls important per a l’aeròdrom de Vilanova, “una peça fonamental per a obrir les nostres comarques a nous mercats que contribuïsquen a desestacionalitzar la nostra oferta i a traure el màxim partit als inigualables recursos amb els que comptem a la província”.

José Martí ha aplaudit el treball que des de la Generalitat s’està portant a terme per a rellançar l’aeròdrom de Vilanova amb noves rutes que connecten la província amb destins tan nacionals com internacionals. “La crisi ens dona oportunitats i hem de saber aprofitar-los. L’estiu de la nova normalitat portarà un turisme nou, en busca de destins segurs i tranquils, i ací tenim que rascar”.

José Martí ha aprofitat la notícia per a compartir unes paraules amb representacions de la Diputació de Sevilla, qui també veu amb bons ulls aquesta connexió que repercutirà en beneficis per a ambdues parts. Els primers vols partiran a partir del mes de juliol.

Directe