La Comunitat manté l’interès dels turistes amb la campanya que anima a somniar-nos

Segons Colomer, es "mostra diferents experiències sobre allò que es tornarà a viure al Mediterrani en Viu"

La Comunitat manté l’interès dels turistes amb la campanya que anima a somniar-nos
Un fotograma de l'espot #SueñaElMediterráneoEnVivo

La campanya de promoció en xarxes socials #SueñaElMediterráneoEnVivo que ha llançat Turisme Comunitat Valenciana pretén reforçar la motivació dels visitants per a viatjar a la Comunitat Valenciana. Aquesta campanya ha aconseguit 20.600 usuaris i usuàries en total per tots els vídeos (tant els microvideos com el vídeo emocional de campanya) en Facebook; en Twitter 3207 usuaris impactats en total per tots els vídeos; i en Instagram 55.000 usuaris impactats en total.

En concret, el vídeo emocional en Youtube ha aconseguit les 4.038 reproduccions i 138 m’agrades; en Twitter ha tingut un abast de 16.000 impressions i 441 interaccions; en Instagram TV 6104 reproduccions, 1078 likes i 48 comentaris; i en Facebook 25.000 reproduccions, 601 likes, 35 comentaris. En total, han estat gairebé 100.000 persones aconseguides, 6000 interaccions i 653 vegades compartit.

També en anglès, per als mercats internacionals s’han realitzat 228 reproduccions i 14 likes. Cal assenyalar que el vídeo també ha estat traduït a idiomes com el portuguès, el francès, l’alemany i l’italià.

Video Thumbnail
Spot #SueñaElMediterráneoEnVivo
La campanya de promoció en xarxes socials #SueñaElMediterráneoEnVivo que ha llançat Turisme Comunitat Valenciana pretén reforçar la motivació dels visitants per a viatjar a la Comunitat Valenciana. Aquesta campanya ha aconseguit 20.600 usuaris i usuàries en total per tots els vídeos (tant els microv

Vídeo promocional de la campaña #SueñaElMediterráneoEnVivo

La campanya #SueñaElMediterráneoEnVivo mostra també a través de microvídeos diferents productes i experiències turístiques que es poden gaudir en la Comunitat Valenciana. Aquests vídeos promocionals s’estan difonent a través de les xarxes socials de ‘Comunitat Valenciana’: Facebook, Instagram i Twitter.

Aquesta acció té l’objectiu que els seguidors de les xarxes socials recorden els somnis i desitjos que tenen per complir en la Comunitat Valenciana i el comparteixin, per a poder complir-los quan finalitzi aquesta situació.

En concret, a través d’aquesta campanya s’han llançat, a més del vídeo emocional, altres microvídeos on treballadors d’empreses turístiques mostren els seus desitjos de tornar a compartir experiències turístiques amb els visitants. Així, hi ha vídeos on es remarquen els desitjos de “tornar a pedalar”, “tornar a bussejar”, “tornar a observar ocells” o “tornar a mullar-te al Mediterrani”, “torna a la muntanya”, “torna a viure la ciutat”, “torna a sentir la brisa” o “torna al poble”.

Així, dins de la campanya #SueñaElMediterráneoEnVivo, s’han difós en totes les xarxes socials de Comunitat Valenciana, píndoles de vídeo de productes turístics com a Cicloturisme, Busseig, Birdwatching, Muntanya i Ciutats. I pròximament es llançaran vídeos que posen en valor productes turístics com a Platges, Pobles, Cultura, Ruta de la Seda i Ecoturisme.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat que “aquesta campanya mostra diferents experiències, sobretot allò que tornaràs a viure en el Mediterrani en Viu”. En aquesta línia, ha remarcat que “amb aquesta campanya mantenim el nostre posicionament en xarxes socials i recuperem el record en el visitant de les seves experiències en la Comunitat Valenciana perquè no perdi les ganes de tornar”.

Així mateix, Colomer ha incidit en què “s’implica a més les persones que estan darrere de cada empresa turística i que continuen apostant pel turisme de la Comunitat Valenciana, malgrat que en aquests moments l’estan passant malament per la paralització de l’activitat provocada per la covid-19”.

Directe