“Diputació treballa per a ressituar a la província com a destinació turística”

José Martí planteja ajudes, promoció i noves estratègies per a l'escenari post-covid

El president de la Diputació amb restauradors, en una imatge d'arxiu

El president de la Diputació, José Martí, ha anunciat que el Patronat Provincial de Turisme ja està treballant en la definició d’estratègies per a la recuperació del sector turístic per al dia després de la crisi originada pel Covid-19. El primer pas és la constitució d’un gabinet de crisi en el qual participaran els agents clau del sector que ha de realitzar un diagnòstic de la situació i de les seues conseqüències econòmiques. Una tasca a la qual Martí concedeix molta importància “perquè les valoracions que en aquests moments realitzen els tècnics no compten amb suficient perspectiva donada la volatilitat del panorama”. En conseqüència, ha assenyalat, “la presa de decisions s’ha de posposar fins al moment en el qual s’haja superat la crisi i la situació quede prou aclarida”.

No obstant això, la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, ha explicat que a curt termini la Diputació ja està considerant l’impuls de mesures de suport econòmic directe al sector i la posada en marxa de campanyes de promoció que ajuden a resituar a la província de Castelló com a destinació turística. Són iniciatives que es desenvoluparan “en coordinació amb la Generalitat Valenciana i Turisme Comunitat Valenciana”.

La diputada provincial adverteix que “quan passe l’emergència sanitària ens trobarem amb un nou escenari davant el qual haurem de saber reaccionar”. Sobre aquest tema ha assenyalat que “resultarà imprescindible realitzar una redefinició del model turístic de la província de Castelló”.

Directe