La Diputació renova la imatge amb un logo “que evoca la intermunicipalitat dels ajuntaments”

Dissenyat per Arc Estudi i Estudi de Disseny Joan Rojeski Cooperativa

La Diputació renova la imatge amb un logo “que evoca la intermunicipalitat dels ajuntaments”

La Diputació de Castelló ha presentat la nova imatge corporativa de la institució provincial amb un logo pròxim, atractiu, fidel als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i que evoca la intermunicipalitat dels ajuntaments de la província. La proposta ha sigut la guanyadora del concurs convocat per la Diputació i que han resultat guanyadors el grup format per Arc Estudi Disseny i Estudi de Disseny Joan Rojeski Cooperativa. El logo utilitzat fins ara data de 1.992.

En el concurs s’ha valorat la capacitat de la proposta de transmetre la marca de la Diputació de Castelló i la intermunicipalitat entre ajuntaments, així com la transmissió d’una imatge de la Diputació del segle XXI, el valor artístic i simbòlic i la capacitat d’adaptació a diferents missatges, àmbits i suports.

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha assenyalat que “hem buscat una nova marca que, a més de mostrar la proximitat i dedicació a tots els municipis de la província que sota el seu paraigua acull la Diputació, transmeta la convicció en l’alineació amb els ODS que l’Agenda 2030 marca com a full de ruta per a avançar cap a territoris més inclusius, segurs, sostenibles i resilients”.

Presentació nou Logotip Diputació de Castelló

Els representants dels estudis guanyadors, Jorge Querol i Jordi Olucha, han explicat que la proposta de disseny centra la seua natura en tres conceptes clau que serveixen com a base creativa: la presència de l’escut de la província de Castelló, la flexibilitat de la Diputació per arribar a tots els municipis i la força simbòlica del concepte ‘casa’.

Cal assenyalar que també s’ha fet una menció especial per als dos estudis que han resultat finalistes del concurs i que són: Idear Ideas i Gimeno Gràfic Estudi.

Directe