L’Ajuntament incideix en la campanya Som de Vinaròs

La iniciativa té com a objectiu garantir l’ús correcte i oficial del topònim de Vinaròs, tant en el sector públic com en el privat

L’Ajuntament continua amb la campanya Som de Vinaròs i durant aquest any ha remés sis comunicacions formals a diferents establiments, administracions i a particulars perquè utilitzen de forma correcta el topònim de Vinaròs. En concret, es tracta del Govern d’Aragó, Burger King, Mercadona, Jysk i Fifty Factory. Cal destacar que en el cas del Burger King s’han enviat dues comunicacions, una abans de l’obertura del local i la segona després.

En el comunicat se’ls ha recordat que legalment Vinaròs és l’únic nom oficial de la nostra ciutat des de fa més de 40 anys (el dia 2 d’abril de 1980 es va acordar aprovar el canvi de denominació del municipi, substituint Vinaroz per Vinaròs, i en el Registre d’Entitats Locals del Ministeri d’Administracions Públiques trobem la denominació única Vinaròs amb data d’inscripció de 12 de novembre de 1986) i també és el nom amb el qual la ciutadania de Vinaròs se sent plenament identificada.

D’altra banda, la campanya Som de Vinaròs també realitza altres accions al llarg de l’any, a través de les agendes escolars que l’Ajuntament entrega als més petits, recordant-los i fomentant l’ús oficial de nom de la ciutat.

El primer tinent d’alcalde i regidor de Normalització Lingüística i Relacions Institucionals, Marc Albella, comentava que “des del Departament continuem amb la campanya Som de Vinaròs, fent èmfasi en què les administracions, establiments i particulars utilitzen el nom correcte de la nostra ciutat”.

Directe