Peníscola atén 1500 consultes i tràmits durant la crisi sanitària

Així ho apunta el Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Peníscola

L'alcalde Andrés Martínez a les dependències del SAC

L’equip humà del Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Peníscola “segueix operatiu, atenent consultes i resolent tràmits als veïns i veïnes de la població en aquesta situació excepcional” ha explicat l’alcalde, Andrés Martínez.

Des del dia 16 de març i fins al dia d’avui, el personal del SAC ha atés més de 400 telefonades, quasi 800 correus electrònics, més de 50 notificacions a través de la Seu Electrònica, així com més de 150 registres electrònics, a més d’una setantena de registres presencials i rebuts per correu ordinari.

Atenent als dies laborables que hi ha hagut en aquest període l’estadística en aquests dies aboca una mitjana de tràmits i consultes ateses que puja fins a les 60 per jornada.

“És important comptar amb aquest servei operatiu atenent a la ciutadania que, més que mai, necessita informació i resolució de dubtes” ha valorat l’alcalde, qui ha felicitat al departament i a tot el personal que fa tota aquesta tasca possible.

Directe