Morella reforça els serveis de suport a la gent gran

També es repartiran els medicaments a domicili en cas d’urgència

L’ajuntament de Morella reforça els serveis de suport a la gent gran i als col·lectius més vulnerables a causa de la pandèmia del COVID-19, conegut com el coronavirus. Així, des del consistori es dóna suport al servei de Teleassistència de la Creu Roja, el qual compta amb 70 usuaris i usuàries, el Centre de Dia amplia el servei de menjar a domicili i l’atenció necessària, les Unitats de Respir i activitats complementàries acompanyen telefònicament aquests col·lectius i els envien activitats.

A més, la Farmàcia de Morella oferirà el servei de medicaments a domicili en cas d’urgència a partir d’aquest mateix divendres. S’ha de telefonar als 964 16 00 04 i 679 09 28 63 en horari de 10.00 hores a 14.00 hores. Així, el personal auxiliar d’infermeria del Centre de Dia repartirà els medicaments des de les 16.00 hores fins a les 18.00 hores. A més, es recorden les normes de l’estat d’alarma respecte als drets de circulació.

El primer edil morellà també ha demanat fer extensius els missatges i recomanacions del morella informa a aquella gent a qui no li puguen arribar. El servei d’atenció a l’ajuntament de Morella està operatiu de manera telefònica des de les 08.00 hores fins a les 20.00 hores a través del número 964 16 00 43-1. També els Serveis Socials atenen de manera telefònica al mateix número extensió 5 des de les 08.00 hores fins a les 14.00 hores.

Directe