Morella reforça la campanya de menjar per emportar

Nous restaurants es sumen a l'oferta de menjar per emportar aquest cap de setmana

Morella reforça la campanya de menjar per emportar

Morella continua amb les campanyes de promoció i suport al comerç local. Així, des de la posada en marxa de les mesures i restriccions de tancaments de bars i restaurants, s’ha iniciat la campanya Morella – menjar per a emportar-se amb la informació dels establiments que ofereixen aquest servei a la ciutat. Diferents bars i restaurants preparen esmorzars, dinars i sopars. D’aquesta manera, durant les setmanes que ha funcionat aquesta, s’ha notat l’increment en el consum d’aquest servei. A més, són molts els establiments i empreses de tots els sectors qui han aprofitat en aquest temps per a digitalitzar molt més la seua activitat i negoci amb iniciatives per apropar-se als consumidors i consumidores.

La regidora de Serveis Turístics, Ana Adell, ha explicat que “aquesta campanya de menjar per a emportar-se és molt necessària perquè alguns bars i restaurants continuen la seua activitat laboral”. L’edil ha comentat que “des de l’ajuntament actualitzem la informació dels establiments que participen i la difonem a través dels diversos canals municipals perquè arribe al màxim nombre de persones”.

Ana Adell és la regidora de serveis turístics de l’Ajuntament de Morella

Ana ha remarcat que “volem traslladar, en nom dels establiments, un agraïment per la resposta i suport de moltes veïnes i veïns de Morella i la comarca que gaudeixen dels plats que ofereixen estos establiments”.

En la campanya de menjar per a emportar-se participen actualment el Bar Prats, Adolfo’s, Mesón del Pastor, Pizzeria Lola, El Cid, Fonda Moreno, La Fonda, i Cardenal Ram.

Ara més que mai,
comerç local

Esta iniciativa s’emmarca dins d’Ara més que mai, comerç local que van iniciar al mes de maig l’Associació d’Empresaris Turístics de Morella i Comarca (ASETMICO) i l’Ajuntament de Morella per a incentivar aquest i destacar la seua importància en el municipi. Aquesta va començar amb un vídeo que mostra la il·lusió de la ciutat per tornar a obrir els seus establiments i anima a la ciutadania a consumir els seus productes, característics per la qualitat i pel servei de proximitat dels comerços

Directe