Castelló aposta per l’expansió de l’oli de Castelló amb un nou catàleg

Es tracta d'una iniciativa de la Diputació i la Fundació Intercoop

Santi Pérez, diputat de Desenvolupament Rural

La Diputació de Castelló i la Fundació Intercoop presentaran el pròxim dilluns, 9 de novembre, el primer catàleg d’oli d’oliva verge extra de la província. La posada de llarg d’aquesta nova publicació, que ve a convertir-se en la revista de referència dels amants d’aquest preuat suc, es podrà seguir en línia a través de la plataforma Gotomeeting. Prèviament, les persones interessades s’hauran d’inscriure per mitjà de l’assistent d’inscripció que la Fundació té obert al seu web.

Des de l’àrea de Desenvolupament Rural, Santi Pérez, ha donat suport a aquesta iniciativa en considerar “molt positiva” la difusió a gran escala del nostre oli d’oliva verge i que aquest vinga aparellat amb la marca ‘Castelló Ruta de Sabor’. “Hem de continuar apostant per l’expansió dels nostres productes per a poder crear nous espais de mercat que augmenten el seu valor de negoci i la seua competitivitat”.

Directe