Vilafranca es queda a casa i acumula 5000 visualitzacions a YouTube

És la forma de seguir amb l'agenda cultural de la localitat

Donada la situació de confinament i la impossibilitat de programar actes culturals, l’Ajuntament de Vilafranca ha llançat una nova proposta per apropar activitats mitjançant d’un canal de YouTube. La iniciativa es posava en marxa durant el passat cap de setmana i es realitza principalment amb la participació de la gent de Vilafranca. Sense les aportacions voluntàries seria totalment impossible fer realitat aquesta nova forma de programació.

Des de l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca mostren la seua satisfacció pel volum de participació de la gent del municipi a l’hora d’oferir continguts en aquest canal que porta per títol ‘Vilafranca es queda a casa’.

Les xifres de visualitzacions han estat espectaculars durant el primer cap de setmana d’emissió al canal de YouTube de ‘Vilafranca es queda a casa’. Es comptava amb una gran variació en quan a la programació, tocant disciplines molt diverses en les jornades de dissabte i diumenge.

No es descarta a més en un futur pròxim comptar també a la programació amb companyies de fora de Vilafranca, grups o gent que sol participar a l’Agenda Activa i que puga arribar també mitjançant aquest format.

Cuina, esport, presentacions de llibres, contacontes o música com la del Dj.Tabas o del Grup ‘Cançons d’Artiga’ han completat un cap de setmana molt actiu amb ‘Vilafranca es queda a casa’.

Directe