Morella agraeix el suport per la campanya de Ferrero Rocher

La ciutat es queda a les portes de la final d’aquesta competició organitzada per la marca de bombons

Morella agraeix el suport per la campanya de Ferrero Rocher

Morella es queda a les portes de la final de la campanya nadalenca de Ferrero Rocher per a albergar la Fiesta de la luz i les campanades de Cap d’Any de Telecinco. La ciutat agraeix tot el suport de morellanes, morellans, visitants i entitats de tota la Comunitat Valenciana, els quals s’han mobilitzat durant el mes que ha durat aquesta acció. Així, pobles i ciutats veïnes de tota la província, equips de futbol com el Villarreal C. F. o el C. D. Castellón i entitats com la Generalitat Valenciana o la Diputació de Castelló i associacions i empreses locals recolzaven la candidatura de Morella.

View this post on Instagram

🏰 Moltes gràcies a totes i tots pel vostre suport a #Morella en la campanya dels 30 anys de #FerreroRocher. No ha pogut ser i no hem passat a la final. Desitgem molta sort als @guadalupedestinoperegrino i @villapuebladesanabria i reiterem l'agraïment al treball i suport que hem rebut de nombrosos col·lectius, associacions i un llarg etcètera. La promoció sempre és positiva. Gràcies. . 🏰 Muchas gracias a todas y todos por vuestro apoyo a Morella en la campaña de los 30 años de @ferrerorocher.es. No ha podido ser y no hemos pasado a la final. Deseamos mucha suerte a Guadalupe y Puebla de Sanabria y reiteramos el agradecimiento al trabajo y apoyo que hemos recibido de numerosos colectivos, asociaciones y un largo etcétera. La promoción siempre es positiva. Gracias.

A post shared by Morella (@morellaturistica) on

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha mostrat el seu “agraïment als nombrosos col·lectius, associacions i un llarg etcètera d’entitats que han mostrat el seu suport a la candidatura de la ciutat en aquesta campanya de Ferrero Rocher”. L’edil ha explicat que “no hem arribat a la final, però la promoció de Morella ha sigut intensa i positiva durant aquest mes que ha durat la competició”. Finalment, ha volgut “desitjar sort a Guadalupe i Puebla de Sanabria per continuar en aquesta última setmana de campanya” i ha afegit “que guanye el millor”.

Cal destacar que Morella ha rebut el suport de moltes persones, així com institucions, col·lectius, pobles i ciutats de tota la Comunitat Valenciana. D’aquesta manera, Rhamsés ha comentat que “amb la participació en aquesta campanya i tot el suport que hem rebut, s’ha promocionat la nostra ciutat i arribat a un públic més ampli, el qual ara coneix la Morella i vindrà a visitar-la”. D’aquesta manera, a través de la campanya de col·laboració amb Ferrero Rocher, han sigut nombrosos mitjans de comunicació provincials i autonòmics en televisió, ràdio i premsa escrita, els quals s’han interessat per Morella.

A més, les xarxes socials també han tingut una gran acceptació d’aquesta campanya i la gent ha compartit i participat en cadascuna de les accions que s’han realitzat. Finalment, Rhamsés ha fet “una valoració molt positiva d’aquesta campanya per la gran repercussió que ha tingut, així com per la participació i col·laboració de tanta gent amb la nostra ciutat”.

Directe