La Nit en Vetla comptarà amb 6 escenaris diferents i 17 artistes de renom internacional
Als espectacles d’acrobàcies, música, dansa i circ es suma l'oberta nocturna de comerços

Benicarló ja ho té tot a punt per a la Nit en Vetla de demà divendres, una de les nits culturals més especials del calendari anual del municipi. Enguany els espectacles es repartiran entre els sis espais escènics, que s’han escollit amb l’objectiu d’aconseguir que el públic puga disfrutar de totes les actuacions.
En l’edició d’enguany, les actuacions aniran a càrrec de set companyies de fama i prestigi internacional. En total hi haurà 17 artistes, que són originaris de cinc països diferents. En alguns dels espectacles que duran a terme enguany es necessiten fins a 4.000 quilos de contrapés per tal de subjectar les estructures dels trapezis.
Respecte de la programació, les set companyies faran les delícies del públic a través d’actuacions acrobàtiques, musicals, de dansa i circ. Tot i que són set espectacles, les representacions en seran onze per tal d’arribar a més públic i a més carrers.
A banda, el Mucbe, l’Edifici Gòtic i la Casa Santa Càndida ampliaran els seus horaris amb motiu d’aquesta jornada especial. La nit la complementaran els comerços i cafeteries de la ciutat, que participen de forma massiva d’aquesta cita sortint al carrer i mostrant les millors ofertes.
Javier Roda & La Pepa, com cada any, participaran en la Nit en Vetla immortalitzant moments únics. Enguany, més reivindicatius que mai amb la proposta «Un mar de plàstic».
4 días para vivir una de las noches más mágicas del año: la Nit en Vetla ?✨Ven y participa en una jornada repleta de #música, #teatro, #danza y ¡espectáculo! ?? Con la participación de los #comercios que montan sus tiendas en la calle @Ajunt_Benicarlo #laNitenVetla #ViveBló pic.twitter.com/7FaIH8WLuT
— Turisme Benicarló (@BenicarloTravel) 8 de julio de 2019
Podeu recollir fullets de la programació al Mucbe i a l’Edifici Gòtic. A més, podeu consultar la programació detallada de tots els espectacles, llocs i horaris al web municipal.
El comerç de Benicarló es bolca
amb la celebració de la Nit en Vetla
La potent oferta cultural de la Nit en Vetla d’aquest divendres anirà acompanyada per una gran activitat comercial. Quasi 60 establiments es bolcaran amb ofertes i promocions comercials en tots els sectors: des de tendes de roba fins a perfumeries, passant per llibreries o joieries.
El comerç i els bars i cafeteries de Benicarló s’estan bolcant per tal de complementar la potent oferta cultural de la Nit en Vetla, que tindrà lloc aquest divendres 12 de juliol. Així, 56 establiments de la ciutat estaran oberts de manera excepcional fins a les 24.00 hores.
Entre els comerços de la ciutat que oferiran descomptes i promocions especials amb motiu de la Nit en Vetla hi haurà tendes de roba, de sabates, merceries, joieries i rellotgeries, d’articles de regal, de complements, llibreries, perfumeries i farmàcies, entre d’altres. A més, els bars i cafeteries de la ciutat també estaran oberts fins a la matinada per tal de complementar l’oferta cultural.