“Maestrat, ànima interior” busca implantar la qualitat turística del SICTED

Té com a finalitat influir positivament en l’experiència i satisfacció del turista

El Palau Marqués de Villores de Sant Mateu ha sigut el punt de trobada dels empresaris turístics amb l’associació Maestrat, ànima interior. En la reunió, l’associació ha informat dels requisits per tal d’implantar aquest segell de qualitat, així com dels avantatges i beneficis que aporta a l’empresa l’adhesió a aquest projecte de millora de la qualitat promogut per la Secretaría d’Estat de Turisme.

Un total de 45 assistents van rebre informació d’aquest programa de qualitat que té com a finalitat influir positivament en l’experiència i satisfacció del turista. Els empresaris interessats representaven a allotjaments, restaurants i empreses d’activitats que ofereixen el seu servei en algun dels municipis que pertanyen a la destinació. A més d’estar representat el sector empresarial, l’administració pública també va assistir a la reunió, ja que ofereix serveis turístics com oficines de turisme, centres d’interpretació i museus, que poden rebre el segell de qualitat.

El president de l’associació, Kevin Salvador, ha destacat que “l’associació turística Maestrat, ànima interior valora molt positivament aquesta resposta per part de l’empresariat, involucrant-se i participant de forma activa en el desenvolupament turístic de la destinació”. Aquest projecte està emmarcat dins del Pla de Dinamització i Governança Turística que la destinació turística Maestrat, ànima interior està implementant al territori.

Directe