Èxit de públic a València en el ‘street màrqueting’ de Castelló

L'acció promocional, que solia realitzar-se al juny, s'ha traslladat enguany a octubre per a aprofitar la festa de la Comunitat Valenciana

La diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, ha destacat “l’èxit que està tenint l’estand promocional que el Patronat Provincial de Turisme ha situat al costat de l’Estació del Nord de València”. Segons ha manifestat, “és una de les accions de street màrqueting més tradicionals i esperades pel sector, i està suscitant un gran interés entre les persones que transiten per aquest lloc tan concorregut”. Demà dissabte també estarà obert al públic.

Encara que en anys anteriors el Patronat Provincial solia portar l’estand a València el mes de juny, “aquesta vegada s’ha optat per fer-ho al començament de tardor, a les portes del 9 d’octubre, època en la qual molts ciutadans de la Comunitat Valenciana gaudeixen de pont i fan unes xicotetes vacances”. No obstant això, “malgrat el canvi de dates, el nombre d’expositors participants és el mateix de passats exercicis”.
És important recordar que es tracta d’una acció promocional que es realitza per seté any consecutiu, en la qual participen els municipis d’Alcalà de Xivert/Alcossebre, Atzeneta del Maestrat, Benicàssim, Benicarló, Cabanes, Castelló de la Plana, Vall d’Uixó, Matet, Montanejos, Morella, Navajas, Onda, Orpesa, Sant Mateu, Segorbe, Torreblanca i Vilafamés. També participen altres ajuntaments que s’agrupen entorn de la Mancomunitat de l’Alt Palància, l’Associació de la Tinença de Benifassà i l’Associació de Municipis del Sud de Castelló.

Virgina Martí ha explicat que “fer promoció a València és molt important perquè el 32,87% de les visites que va registrar la província de Castelló en 2018 era de persones que habitualment resideixen a la Comunitat Valenciana”.

Directe