Morella inicia la renovació de la costa Borràs

Les obres, a càrrec del taller d’ocupació d’obra, mantindran l’aspecte empedrat i preveuen una durada d’almenys tres mesos

Morella inicia la renovació de la costa Borràs

L’Ajuntament de Morella ha iniciat aquesta setmana les obres de renovació de la costa Borràs, una de les costes més grans del municipi. Els treballs permetran renovar el paviment mantenint l’aspecte actual d’empedrat, però amb les pedres més anivellades i amb l’objectiu d’eliminar els clots que presenta actualment.

Les obres, que es preveu que puguen durar almenys tres mesos, mantindran en tot moment un dels laterals de la costa habilitat per al pas dels vianants.

Els treballs es realitzen a través del taller d’ocupació d’obra, que aplicarà tècniques tradicionals de col·locació de pedra. Segons explica l’Ajuntament de Morella, l’actuació busca evitar «filtracions, paviments irregulars i la gran quantitat d’herbes que ixen cada any en la costa».

La renovació de la costa Borràs s’emmarca en el conjunt d’actuacions de reparació de paviments que s’han dut a terme al nucli urbà durant el darrer any i mig. Segons l’Ajuntament, aquesta serà «l’onzena costa que es repara en el darrer any i mig».

En aquest període s’han reparat dos trams dels tres de la costa de la Presó, així com la costa de Sant Joan, la costa Vaquer, el carreró de Giner, el carreró del Tintorer, la costa d’Agustina Zurita, les dos costes de la Confraria, el barri de la Jueria i el carreró de les Calçades.

Directe