Un mort en l’incendi d’un habitatge a la urbanització Cala Puntal
Un segon home ha sigut traslladat a l'hospital i dos efectius del rescat han sigut atesos per inhalació de fum

Actualización incendio vivienda Vinaròs: Incendio extinguido. #BomberosCPBC han localizado en interior de la vivienda afectada a una persona (varón) que SAMU confirma se encuentra fallecido. Un segundo varón ha sido trasladado a hospital. @guardiacivil se hace cargo del servicio. pic.twitter.com/E1KEOcvHOU
— CPBC (@SIAB_Castellon) 20 d’abril de 2019
Hem vist a les xarxes socials (twitter, facebook, instagram…) aquesta publicació del compte de twitter de @SIAB_Castellon i ens ha semblat interessant destacar-la a comarquesnord.cat.
A banda, el compte de twitter de la Policia Local de Vinaròs, @PoliciaVinaros informa que “Esta tarde, junt a @guardiacivil hem intervingut en incendi a la urbanització Cala Puntal. Desgraciadament a mort una persona en l’incendi. Dos companys de @guardiacivil i un de @PoliciaVinaros han sigut atesos per inhalació de fum.”