embed embed share link link comment comment
Posa'l en la teua web close
Recomana el vídeo close
bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark
embed test
Valora embed
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...
rate rate tags tags related related lights lights

blog: 1988-1998, 10 anys fent comarca

El 28 de desembre, encara que pareixque una broma, és l’aniversari de Els Ports Ràdio. Un dia dels innocents de fa més de vint anys, s’adjudicaven noves llicències per a engegar projectes radiofònics a la Comunitat Valenciana i Els Ports Ràdio n’aconseguia una, junt amb altres companys com la 97.7 de València i demés. Eixe fet comportava la creació de la primera -i de moment l’única- ràdio que emitia per a la comarca i des de la comarca amb tots els drets i obligacions que això comporta. Les batalletes, historietes i demés ja els les anirem contant en aquest blog poc a poc, però avui volem deixar constància d’una part de la nostra història.

I és que avui, el dia de l’aniversari, hem volgut compartir alguns dels records sonors de les primeres emissions de Els Ports Ràdio, que formaven part d’un programa especial titolat 1988-1998, 10 anys fent comarca i que recopila notícies destacades, jingles més que primitius i també alguna que altra equivocació que ens arrancarà un somriure. Podrem escoltar algunes de les notícies que ha donat la ràdio, com ara la propera inauguració d’un Centre de Salut a Morella que els més joves creuen que sempre ha estat ahí, o parlarem del Sant Antoni de Forcall quan les ones de Els Ports Ràdio encara no arrivaben ni a Forcall. Eren altres formes de fer ràdio, algunes de les quals han creat escola i poc han canviat, i d’altres ens arranquen el somriure d’allò que ja ha passat com ens passa sovint quan miren fotografies de dècades enrera. Els Ports Ràdio obri avui l’album titotal “Records entranyables” per a tota la comarca.

El programa, de vora una hora de duració, l’hem dividit en dos parts de les que avui vos pengem la primera. La segona part, d’ací a 24 hores en aquest mateix lloc.

<< entrada següent | entrada anterior >>

Deixa el teu comentari