embed embed share link link comment comment
Posa'l en la teua web close
Recomana el vídeo close
bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark
embed test
Valora embed
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...
Paraules clau tags
rate rate tags tags related related lights lights

inauguració del nou escorxador de morella a nord:integre

El programa nord:íntegre, va estrenar aquest dilluns, 20 de desembre de 2010 a les 21.33, la retransmissió de l’acte d’inauguració del nou escorxador de Morella. L’acte sencer, que es pot seguir en multidifusió al llarg de la setmana en diferents horaris, també es podrà veure a la web de nordtv.cat a qualsevol hora.

Morella aposta per l’Escorxador com a element clau de futur
Morella ja té llesta la seua nova aposta pel desenvolupament econòmic del sector agroalimentari. El secretari d’Estat del Medi Rural i l’Aigua, Josep Puxeu, ha inaugurat el nou Escorxador de la localitat. Una infraestructura que ha suposat més d’un milió i mig d’euros d’inversió municipal. A l’acte, han assistit el subdelegat del govern a Castelló, Antonio Lorenzo, el representant de la Societat Estatal d’Infraestructures Agràries (SEIASA), Francisco Rodríguez Mulero, el senador, Joan Baptista Cardona, a més d’altres càrrecs polítics a nivell autonòmic, provincial i local. També s’han donat cita unes 200 persones.

El principal objectiu de l’escorxador “és que siga el motor per a potenciar la indústria agroalimentària”, tal com ha explicat el regidor de desenvolupament rural, Rafael Pallarés. A més, afegia que aquesta infraestructura “obri noves possibilitats de desenvolupament econòmic, ja que és la primera anella de la cadena”.
Per la seua banda, l’alcalde de Morella, Ximo Puig, afirmava que “les coses s’han de fer amb convicció i determinació, creient en elles i mirant endavant. Així hem aconseguit culminar grans projectes i així continuarem, perquè en Morella hi ha futur”. Puig també considera que “s’ha d’incidir en la inversió en infraestructures que puguen contribuir al desenvolupament de la zona, per a així lluitar contra la desocupació i obrir més possibilitats de futur per als morellans”. L’alcalde ha agraït el suport dels socis que han apostat per l’escorxador, el de les entitats financeres que han fet possible el projecte i el del Ministeri d’Indústria, que va concedir un crèdit ICO.

A més, el primer edil ha agraït “l’aposta del Govern d’Espanya pel món rural i l’aposta permanent per la nostra comarca”. Puig també ha recordat la inversió de quasi 800.000 euros que el Ministeri ha realitzat en els camins rurals del terme en els últims tres anys. Unes inversions que el Secretari d’Estat ha volgut visitar abans de la inauguració de l’escorxador.

Per la seua banda, Josep Puxeu tancava l’acte destacant que “els polítics han de mirar a la cara dels ciutadans a l’hora de prendre decisions. Només atenent als seus problemes es pot fer un projecte de suport al món rural com el que hem desenvolupat”. A més, afirmava que “cal saber aprofitar les oportunitats. Morella és una referència en turisme, serveis, indústria tradicional i, ara, ha de ser-ho en la indústria càrnica de qualitat”.

La construcció d’aquesta infraestructura redundarà en la qualitat dels productes dels guanyar-vos de Morella, ja que no es perdrà la qualitat del producte per mitjà dels trasllats.

L’Escorxador de Morella està gestionat per l’empresa Carns de Morella S.L., que està formada per capital públic i privat. D’aquesta manera, naix un projecte amb més de 70 socis, tant particulars com empreses del sector ramader i serveis.

Deixa el teu comentari