embed embed share link link comment comment
Posa'l en la teua web close
Recomana el vídeo close
bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark
embed test
Valora embed
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...
Paraules clau tags
rate rate tags tags related related lights lights

ple ordinari de setembre a nord:la sala

El programa nord:la sala és l’espai d’actualitat política de nord. Un cop al mes acull l’emissió íntegra del Plenari de l’Ajuntament de Morella. En aquesta ocasió és la sessió ordinària corresponent al mes de setembre de 2010.

Unanimitat a l’Ajuntament de Morella per demanar la gestió de Morella la Vella
Acord plenari per demanar la cessió de la gestió de l’entorn de Morella la Vella. Des de primers d’any el paratge de Morella la Vella, que guarda varis abrics d’art rupestre, declarats patrimoni de la Humanitat, no es poden visitar. L’empresa de guies que gestionava les visites va demandar la Generalitat per que els endeuten dos anualitats, i a primers de 2010 no se’ls va renovar el contracte. Des de llavors els que apleguen allí troben tancat i les reclamacions s’acumulen en l’Oficina de Turisme.

“Es problema suyo”
La regidoria de cultura ha traslladat les queixes a l’administració autonòmica en varies ocasions, i per resposta han obtingut un senzill: “es problema suyo”. Per eixe motiu s’ha tornat a demanar des de l’Ajuntament, a través d’una moció plenària, que li sigue cedida la gestió de l’entorn al consistori.

En aquesta ocasió ha estat d’acord també el grup popular, que fins ara havia manifestat confiança en l’administració autonòmica per resoldre el conflicte.

Deixa el teu comentari