Villores demana TV3 a Pasqua

![]()
comarquesnord.cat, Villores
» diumenge, 24 d’abril de 2011
![]()
Com ha ocorregut en altres pobles i segons el programa previst de Pasqua reivindicativa, que ha organitzat el col·lectiu El Ports en Moviment (EPM) a Villores, sobre les 18h del dia 24 d’abril anava acudint gent a la plaça de la Vila. Algunes persones havien elaborat la seua pancarta i també es podien fer ús d’aquelles que es lliuraven des del col·lectiu EPM. Música, pancartes i ganes d’expressar el desacord amb el tall de l’emissió de TV3 i Aragó TV a la comarca dels Ports.
Es va llegir el manifest i després d’això el personal que estava concentrat a la plaça va proposar recórrer el poble per allargar l’acte i seguir fins l’entrada del poble en manifestació.
Així les persones que no havien acudit a la plaça eixien als balcons per veure i escoltar la protesta, el que suposa una gran participació en la concentració i posterior manifestació, celebrada a Villores el diumenge, 24 d’abril de 2011 a favor de TV3
Al finalitzar la manisfestació, tant l’ajuntament -entitat col·laboradora de l’acte- i EPM -entitat organitzadora- van agrair la participació i van animar a seguir reivindicant el dret a elegir el que es vol veure a la televisió.
![]()
- El web Villores.cat recull la participació del poble a la Magdalena
- L’Assemblea Veinal de Villores demana TV3
- Villores està de festa del 13 al 17 d’agost
- Villores celebrarà el Sant Antoni el 14 de gener
- El Dia de la Paella a la Pasqua de Villores






